نگیننگین، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

نگین و نورا

من نگینم،یه آبجی دارم اسمش نورا هست😄

بیوگرافی (◠‿◕)

1400/5/12 19:40
نویسنده : نگین
207 بازدید
اشتراک گذاری

اسم من:نگین

اسم آبجیم:نورا

کارتون مورد علاقه ی من:دخترکفشدوزکی

کارتون موردعلاقه ی آبجیم:باب اسفنجی

رنگ مورد علاقه ی من:کل رنگ ها

رنگ مورد علاقه ی آبجیم:آبی

ورزش مورد علاقه ی من:دوچرخه سواری:اسکوتر بازی-والیبال

بازی هایی که خیلی دوست داریم:خاله بازی‌-باربی بازی-آشپزی-کتاب خوندن رو خیلی دوست داریم_نقاشی-

من یه دوست دارم که اسمش نازنین فاطمه هست و ایشون هم مثل من یه وبلاگ دارن و توی خوش آمد گویی های وبلاگمون وبلاگ هم دیگه رو تبلیغ کردیم😁

خیلی خوشحال میشیم مارو دنبال کنید😍🌹

پسندها (5)

نظرات (2)


12 مرداد 00 19:42
😍💙👍🏻خوش اومدین به نی نی وبلاگ

شما دنبال شدین وب منو هم دنبال کنین 
نگین
پاسخ
خیلی ممنون، باشه عزیزم 😊
نرگسنرگس
12 مرداد 00 19:56
👌